تیراندازی جزو رشته های قانونمند و بدور از مسایل حاشیه ای است
نوشته شده توسط : zwembril

'مسعود شیخی فرد' روز سه شنبه در مجمع عمومی سالانه هیات تیراندازی استان زنجان افزود: تیراندازی جزو رشته هایی با دشواری های خاص است و در طول دو ، سه سال اخیر و به رغم كمبود امكانات، گامهای خوبی در رشد و ارتقا آن برداشته شده است.

وی، با تاكید بر اینكه اخلاق مداری در ورزش تیراندازی حرف نخست را می زند اظهار كرد: با ادامه روند فعلی، مطمئنا این رشته ورزشی ایران در طی سالهای آتی به نقطه مناسب و مطلوب تری خواهد رسید.

شیخی فرد، برگزاری مسابقات قهرمانی كشور را لازم و ضروری دانست و گفت: مهم ترین و رسمی ترین عرصه برای نشان دادن سطح این رشته ورزشی، برگزاری مسابقات قهرمانی كشور در تمامی رده های سنی است تا هیات ها و ورزشكاران تیم ها بتوانند توانمندی و شایستگی های خود را محك بزنند.

وی اضافه كرد: فدراسیون قصد دارد درسال 91 رقابت های قهرمانی كشور را گسترده تر از سالجاری برگزار كند چرا كه

این مسابقات محلی مناسب برای كشف استعدادهای ورزشی است.

شیخی فرد، با بیان اینكه مسابقات لیگ نیز خاص باشگاه ها است و وظیفه فدراسیون ها نیز تیم داری نیست ، گفت: تیراندازی به تازگی وارد رقابت های لیگ شده و پارسال 114 تیم در لیگ حاضر بودند ولی امسال به 81 تیم تقلیل یافت كه دلیل آن نیز مشكلات مالی بود.

مدیر اجرایی فدراسیون تیراندازی كشور ، با اشاره به اینكه در بحث برگزاری و حضور در مسابقات لیگ ، نمی توان از منابع دولتی استفاده كرد ، افزود: ورزش تیراندازی پس از فوتبال ، بیشترین تعداد تیم را در رقابت های لیگ دارد.

شیخی فرد، گفت: زنجان جزو استان هایی است كه روند رو به رشدی را در ورزش تیراندازی آغاز كرده و این حركت كاملا مشهود است و قطعا با حمایت های بیش از پیش فدراسیون و اداره كل ورزش و جوانان استان زنجان ، شاهد توسعه و شكوفایی آن در طی سالهای آتی خواهیم بود.

وی ، افزود: اگر تفاهمنامه بین فدراسیون و استان های كشور اجرایی شود روند بسیار مثبتی در ورزش تیراندازی كشور رخ خواهد داد.

597/522/245





:: برچسب‌ها: اتومبیل , زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: